Horse Legends
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Gebieden Ideeën

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast




Gebieden Ideeën - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën - Pagina 2 Emptyzo 12 dec 2010, 21:05

jaawz ikkah ideetje La

Lava pools;
De lucht trilt, de aarde sist. De temperaturen hier zijn erg hoog en overal om je heen zijn er poelen met lava, in de verte staat een vulkaan die volgens de legende een ondergrondse lava rivier aanvoert, waardoor alle poelen lava bovenaan verschijnen. Vuurpaarden vinden het hier geweldig, maar de waterpaarden lopen hier gevaar door de hoge temperaturen.

Und;

Stone forest;
Lange, puntige stenen rijzen uit de grond omhoog en reiken tot ver in de hemel, niemand weet hoe ze hier gekomen zijn maar samen vormen ze een woud van donkergrijze stenen. Flarden mist drijven hier altijd rond. Maar pas op; Sommige van de stenen zijn erg wankel...



Laatst aangepast door Dawn op ma 13 dec 2010, 17:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
ryla

ryla


Geslacht : Merrie

Character sheet
Leeftijd: 20
Kudde: I lead my self. You can't lead me
Partner: Nobody love's her.

Gebieden Ideeën - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën - Pagina 2 Emptyma 13 dec 2010, 17:27

Oehhhhh ik vind die lava Pools leuk
Maar dat kont omdat ik een vuur/lava paard bent Wink
Maar ikke heb ook een leuk ideetje

Stone river.
Een stijle helling. Grote hoeveelheden (kiezel) stenen staan je op te wachten. Wanner ze je geschikt vinden vallen ze naar beneden. Recht op jou af. Allen met vleugels kan je op tijd weg komen. Vele jonge paarden komen hier om hum moed en snelheid te bewijzen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shikon
Moderator
Shikon


Geslacht : Merrie

Character sheet
Leeftijd: 800
Kudde: A
Partner: Words don't help..

Gebieden Ideeën - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën - Pagina 2 Emptydi 14 dec 2010, 16:14

Ik vindt die van Dawn leuk, verder weinig over te zeggen. Maar vooral stone Forest Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gebieden Ideeën - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gebieden Ideeën
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Extra gebieden?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Horse Legends :: Generaal :: Overleg :: Ideeën.-
Ga naar: