Horse Legends
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Gebieden Ideeën

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Zephuros
Administrator
Zephuros


Geslacht : Hengst

Character sheet
Leeftijd: 2568.
Kudde: /
Partner: It´s difficult when you´re the only one in you´re species.

Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Emptyma 22 nov 2010, 16:41

Omdat ik nogal zit te dubben welke gebieden ik nog toe moet voegen schakel ik jullie hulp in. Fork

Welke gebieden moeten er volgens jullie nog komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://horselegends.actieforum.com
Gast
Gast




Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Emptyma 22 nov 2010, 16:58

Het zijn maar wat ideetjes Sarcasm .

Grasveld: Een licht grasveld waar de meeste eenhoorns graag komen.
Heilige rivier: Een rivier die altijd helder blauw is. Het water kan niet vergiftigd worden en bevriest nooit.
Ondergrondse gang: Onder het gebied loopt een wirwar aan donkere gangen. Je kan er makkelijk verdwalen en het licht lijkt er nooit binnen te komen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Emptyma 22 nov 2010, 17:33

Oewh ikkah ook ideetjes Biggrin

Crystal Caves; Als je achter deze waterval langs loopt, ontdek je een wonderbaarlijke wereld van grotten waarvan de wanden bedekt zijn met veelkleurige kristallen. Sommigen zegen dat de kristallen een helende of energie gevende werking hebben, en het is ook één van de meest romantische plekjes die je kunt vinden.
Jungle; Weelderige planten groeien overal, de eeuwenoude bomen filteren het zonlicht waardoor het hele gebied een groenachtige tint heeft. Sommige planten zijn mooi en eetbaar, andere zijn giftig of magisch, en kunnen je zelfs aanvallen.(ja, daarbij denk ik aan de Super Mario Bros Hap-hap planten xD)
White shore; Witte kalk stenen liggen langs het strand, er is ook veel wit zand en de temperatuur is hier vrijwel altijd hoog. Het zoute water is diep, donker blauw dus pas op dat je niet in kuilen gaat staan, alhoewel dit een perfecte plek is om te zwemmen of te trainen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Emptyma 22 nov 2010, 17:41

En vergeet hetr elfenwoud niet^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Emptyma 22 nov 2010, 17:51

Oeh, ik vind die ondergrondse gang, de Crystal Caves en en de Jungle heeul vet. Adore
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Emptyma 22 nov 2010, 21:14

Jungle klinkt cool. Iets met sneeuw zou ook leuk zijn. En een moeras [maar dat lijkt op jungle] en je zou ook een aparte plaats kunnen maken voor verblijplaatsen van de paarden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Emptyma 22 nov 2010, 21:51

Mijn ideeen weet je al Biggrin
Ga je daar nog een van doen?? Fork
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Emptydi 23 nov 2010, 18:14

Kristallen grot ofzo?
En misschien een kasteel in de lucht waar alleen vliegende paarden naartoe kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Emptydi 23 nov 2010, 18:39

Saricha schreef:
Kristallen grot ofzo?
En misschien een kasteel in de lucht waar alleen vliegende paarden naartoe kunnen.

Dat is discriminatie >:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Emptydi 23 nov 2010, 21:27

Dan maken we voor de paarden op de grond iets dat ze daar naartoe kunnen ofzeu xD Dan is het helemaal eerlijk [aa]
Terug naar boven Ga naar beneden
Shikon
Moderator
Shikon


Geslacht : Merrie

Character sheet
Leeftijd: 800
Kudde: A
Partner: Words don't help..

Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Emptydi 23 nov 2010, 21:30

Dan zijn demonen dat ook Seoris net als Pegasussen en eenhoorns als je het over gelovige hebt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Emptydi 23 nov 2010, 21:52

Of je maakt een luchtkasteel een trap dernaartoe xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Emptydi 23 nov 2010, 22:03

Ik vind het geen goed idee in ieder geval om een gebied te maken die slechts voor één bepaalde groep toegankelijk is. Alternatieven zijn wel welkom, om het voor iedereen mogelijk te maken; kan ook een soort Portaal zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Emptywo 24 nov 2010, 17:06

Yeay, portaal & Luchtkasteel =

The three portals; Op een vlakte van gladde steen staan drie gewelfde, stenen bogen. Durf jij er onderdoor te lopen en te kijken waar de portalen je naartoe brengen? Je wordt altijd op een willekeurig tijdstip naar een willekeurige ruimte in een oud, magisch kasteel getransporteerd. Dit is voor de durvers, want je weet nooit waar je terecht komt!

Ghehe, weer een ideetje xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Emptywo 24 nov 2010, 20:46

Eylan schreef:
Yeay, portaal & Luchtkasteel =

The three portals; Op een vlakte van gladde steen staan drie gewelfde, stenen bogen. Durf jij er onderdoor te lopen en te kijken waar de portalen je naartoe brengen? Je wordt altijd op een willekeurig tijdstip naar een willekeurige ruimte in een oud, magisch kasteel getransporteerd. Dit is voor de durvers, want je weet nooit waar je terecht komt!

Ghehe, weer een ideetje xD

Klinkt cool, tegelijkertijd best ingewikkeld om een verhaal om heen te schrijven. Is het dan dat het bijvoorbeeld tussen 1 en 3 dat je naar huppeldepup wordt getelporteerd en om een andere bepaalde tijd naar een ander gebied? Of mag je het zelf verzinnen?

En verder mijn suggesties: Ruïnes, strand, meer, bergen. Volgens mij is het meer er al maar zoniet dan is het een suggestie. Misschien tempels waarin je kan bidden naar goden? Of weet ik veel wat? Offers brengen >:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Emptydo 25 nov 2010, 21:16

Idd, maar het handige is dat het op één tijd één ruimte is, zodat je elkaar in de RPG niet misloopt. Het is dus ergens in een magisch kasteel en ik dacht dat het wel leuk was dat je je fantasie lekker de vrije loop kan laten gaan, bijvoorbeeld dat je in een kamer met allemaal vreemde planten komt, of een lange gang die op het punt van instorten staat ofzo, maar voor je terug kunt moet je het portaal dat je terug brengt zien te vinden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Emptydo 25 nov 2010, 21:28

Lijkt mij een top idee. Het is gewoon een inmens kasteel met duizende kamers of whatever. Dus daarin kan je je fantasie de vrije loop geven ^^

De andere ideeën vind ik ook erg leuk. Zal ze meteen toe gaan voegen! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Shikon
Moderator
Shikon


Geslacht : Merrie

Character sheet
Leeftijd: 800
Kudde: A
Partner: Words don't help..

Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Emptydo 25 nov 2010, 21:46

Ik heb nog iets ^'^

Mystic Flowers:
Prachtige bloemen die in alle kleuren licht geven, in de winter blijven ze lichtgeven maar word om de bloem een kristal gevormt. De bloem lijkt een speciale helende gave te hebben voor paarden.

Zoiets ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Emptyvr 26 nov 2010, 10:42

Yeaay, de gebiedjes zijn er Woot
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Emptyvr 26 nov 2010, 11:46

@ Shikon :: erg leuk idee. Maar dan die helende kracht voor de eenhoorns onder ons? Dan hebben hun ook iets speciaals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shikon
Moderator
Shikon


Geslacht : Merrie

Character sheet
Leeftijd: 800
Kudde: A
Partner: Words don't help..

Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Emptyvr 26 nov 2010, 12:11

Okey, ik dacht al iets voor één bepaald paard. Een eenhoorn past er wel bij :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Zephuros
Administrator
Zephuros


Geslacht : Hengst

Character sheet
Leeftijd: 2568.
Kudde: /
Partner: It´s difficult when you´re the only one in you´re species.

Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Emptydi 30 nov 2010, 13:15

Nu nog mensen die ideeën hebben voor twee 'slechte' gebieden?
Dan hoor ik het graag =D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://horselegends.actieforum.com
Shikon
Moderator
Shikon


Geslacht : Merrie

Character sheet
Leeftijd: 800
Kudde: A
Partner: Words don't help..

Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Emptydi 30 nov 2010, 17:40

Gnome Forest

Kleine wezens: Gnomen komen uit de schaduwen van de duistere bossen, enkele minuut van de dag is het bos gehuld in Duisternis..
-Weet niet of Gnomen mogen ^^-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Emptydi 07 dec 2010, 19:39

De naam ik ik geen vlou idee van [Waar is die smylie als ik hem zoek?]
Maar ik weet wel hou het er uit ziet.

Het is een donkere plek waar alleen slechte paarden zich durfen laten zien. 23 uur per dag is het donker. Het is een soort van rots maar dan met een klein stukje land er boven op. Er staat een donkere grot en enkele bomen. De bomen leven niet meer ze zijn al lang dood. Er lopen ook best wel veel spinnen rondt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zephuros
Administrator
Zephuros


Geslacht : Hengst

Character sheet
Leeftijd: 2568.
Kudde: /
Partner: It´s difficult when you´re the only one in you´re species.

Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Emptyzo 12 dec 2010, 14:42

Hmm misschien nog meer ideeën?
Zeg niet dat die van jullie niet goed zijn maar wil graag de mening van de anderen weten ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://horselegends.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Gebieden Ideeën Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gebieden Ideeën   Gebieden Ideeën Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gebieden Ideeën
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Extra gebieden?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Horse Legends :: Generaal :: Overleg :: Ideeën.-
Ga naar: