Horse Legends
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Foto-misbruik

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flight





Foto-misbruik Empty
BerichtOnderwerp: Foto-misbruik   Foto-misbruik Emptyma 28 feb 2011, 13:38

Ik weet niet waar ik deze opmerking anders kwijt kan, dus plaats 'm maar hier.

Het geval wil dat ik al enige tijd opzoek ben naar een leuke, actieve RPG en dat het design van deze site me heel erg aansprak. Zoals dat meestal gaat met nieuwe sites, klik je eerst even rond om te kijken of het überhaupt wat is. Mijn eerste conclusie was: nou, ziet er goed uit, 's even kijken hoe ik mee kan doen. Die neiging verging me echter al snel toen ik een wel heel bekend plaatje tegenkwam, namelijk van de partner van mijn favoriete RPG-merrie: Avareth. Een prachtige, grote, zware, zwarte hengst met bloedrode strepen in zijn manen (en staart) en goudkleurige ogen. Een hengst met een gespleten persoonlijkheid en soms een zeer gevaarlijk karakter - wat zeker het bloed op zijn lippen verklaard op de betreffende bewerking. Ik weet dat de eigenaresse van dit karakter echt gek op hem is (net als ik) en ik weet ook hoeveel tijd en aandacht ze in het bedenken van zijn design heeft gestoken en uiteindelijk in het maken van diverse manipulaties. Daarom weet ik ook zeker dat ze geen toestemming gegeven heeft om deze manipulatie te gebruiken. Dat iets op deviantart staat, betekent nog niet dat het vrij is voor gebruik.

Bij deze dien ik dan ook het 'verzoek' in om de foto per direct te verwijderen, aangezien dit een persoonlijk bezit is waar gewoon auteursrecht op rust (buiten het feit dat het ook gewoon een enorme persoonlijke waarde heeft). Ik denk dat de gebruiker van de foto allang al weet dat het om zijn/haar paard gaat (beschrijving lijkt me duidelijk genoeg), maar anders kan een beheerder mij altijd nog pb'en voor de naam.

Ik vind het jammer dat zo mijn lust om te RPG'en weer vergaan is, maar het is niet anders.
Hoop dat er in het vervolg hier wel rekening mee gehouden wordt, ook namens een hele hoop andere bewerkers Smile

Groetjes,
Terug naar boven Ga naar beneden
Elivyan
Moderator
Elivyan


Geslacht : Merrie

Character sheet
Leeftijd: 778 years
Kudde: -
Partner: Love hasn't cross my way yet. Or am I losing my heart to a great, white pegasus?

Foto-misbruik Empty
BerichtOnderwerp: Re: Foto-misbruik   Foto-misbruik Emptydi 15 maa 2011, 11:24

Ik heb je een PM gestuurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Foto-misbruik
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Horse Legends :: Generaal :: Vragen-
Ga naar: