Horse Legends
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Hello, guyz<3

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Twilight

Twilight


Geslacht : Hengst

Character sheet
Leeftijd: 255 Jaartjes jong.
Kudde: Looking for one.
Partner: Love is like god, it doesn't exicst.

Hello, guyz<3 Empty
BerichtOnderwerp: Hello, guyz<3   Hello, guyz<3 Emptyzo 13 maa 2011, 17:47

Hello, guyz<3 1z2h84x

By Bente

H O W T W I L I G H T H A S R I S E.

Twilight has rise again. Het character Twilight is ontstaan, door mijn account op DH.
Zijn karakter is gewoon 'ik' het bevalt me gewoon heel erg.
En ik blijf het gewoon leuk vinden om met Twilight te trotseren<3

C H A R A C T E R.

Twilight is een rustige hengst, en is gewoon... 'Twilight'.
Je zou denken, doordat hij als een Demon in HL is gebracht, een badass zou zijn!
That's right! Hij is zoals ik al zij zichzelf, maar je mag het slecht noemen om het simpel te houden.
Twilight vermoord met liefde andere wezens om zelf in leven te blijven.
Vroeger haatte hij zichzelf, niet snappend waarom hij als als Demon -Vampire- op de wereld was gezet.
Na een paar honder jaar, is hij zich geen realiseren dat het zo was. Hij leerde met zijn krachten omgaan.
En begon zich ervan bewust te zijn, dat het vampier leventje nog niet eens zo slecht was.
Zo is zichzelf gaan begrijpen, een door de vele dingen die hij heeft gezien en heeft meegemaakt in zijn leven.
Is het bijzonder dat hij nog steeds een neutrale stille hengst is.

H I S T O R Y.

Het was donker, pikdonker.
En normaal paard zou geen hoef voor ogen zien.
Twilight wel, dat was nou een voorbeeld van een de voordelen van een Demon -Vampire te zijn.
Hij kon waarneer geen ander in de zwart roete nacht niks zag, wel zien.
Minder dan overdag, maar hij zag meer dan voldoende.
Geruisloos, sloop hij verder de nacht in, doelloos... Roekeloos.
Zijn rode nachtkijkers pikte een zwak beeld op van een Rymando, 'een hert'.
Als hij niet de macht had om onpaard snel te rennen, was de Rymando aan hem ontsnapt.
Binnen nog niet eens een seconde stond hij voor het hert, en in die zelfde snelheid had hij de hals van het dier tussen zijn tanden.
Hij zette er een lichte druk op, en het leven verdween uit het dier dat in doodse stilte tussen zijn tanden lag.
Twilight liet het dier los. Maar als eenmaal de dorst niet te grenzen was, kon zelf zijn persoonlijk heid niet helpen dat zijn innerlijke vampier de macht over zijn ziel nam. Twilight boorde zijn tanden dieper in de slagader, zodat bloed zijn keel binnen gutste. En het de meeste dorst verdween. Nadat de Rymando leeg was, liet hij het levenlose lichaam achter. Twilight was het in die vele jaren zijn 'Tweede ik' gaan noemen. Hij was gaan geloven in een ander lichaam geboren te zijn, vroeger was hij altijd al een buitenbeentje geweest.
Twilight liep dieper de nacht in, met het zwakke maanlicht boven hem schijnend op zijn roetzwarte vacht. Als laatste aanwezigheid, zag je als je goed keek twee smaragdrode ogen in de duisternis verdwijnen.

L A S T B U T N O T L E A S T.

Type:Homerous nachticus Twilitus.
Naam: [i]Twilight Del Demonic.

Leeftijd: 5 Years young.
Kudde: Damn Azacar you hot<3.
Partner: Love is like god, it doesn't exist.
Kleur ogen: Smaragd zwart, -bestaat dan?-.
Kleur vacht: Roetzwart.
Kleur manen: Pikzwart.
Soort: Volbloed.
Veulens: No love, no foals.

daag<3 Hug


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello, guyz<3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Horse Legends :: Generaal :: Voorstellen :: Als Paard-
Ga naar: