Horse Legends
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Het spijt me..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Zephuros
Administrator
Zephuros


Geslacht : Hengst

Character sheet
Leeftijd: 2568.
Kudde: /
Partner: It´s difficult when you´re the only one in you´re species.

Het spijt me.. Empty
BerichtOnderwerp: Het spijt me..   Het spijt me.. Emptyma 20 dec 2010, 11:27

Sorry beste mensen als ik deze dagen niet veel reageer, chagerijnig ben of bitchy over kan komen. Want alles heeft namelijk zijn reden..

Vrijdagavond kwam ik thuis van praktijkles. Was allemaal heel leuk en gezellig. We hadden praktijkexamen en daarna zijn we met zijn allen gezellig wat gaan eten. Toen ik echter thuis kwam was mijn vrolijke stemming helemaal omgeslagen.
Want Ico had zware koliek. Zijn buik was helemaal opgezwollen en keihard. Hij reageerde nog amper en wilde niet overeind komen. Nog nooit ben ik zo bang geweest. Meteen is mijn buurvrouw gekomen die dierenarts is. Maar we konden nu nog niets. Dus hebben we deze avond moeten wachten. Ik heb geen oog dichtgedaan. Voel me zwaar kut en zie het totaal niet zitten. De dierenarts is net geweest en heeft Ico gespoeld. Dat houd in dat er een slang door zijn neus gaat helemaal door zijn keel etc. Daar deed de da dan een laxerend middel in en heeft hij pijnstillers gekregen. Maar wat bleek, met het uithalen van de slang is een klein adertje in zijn neus geraakt. Het zou niet zo erg zijn zei de Da en het gebeurde wel vaker maar toch..
Zoveel bloed.. Ik dacht dat mijn benen het zouden begeven. Bij een ander paard zou ik er wel tegen gekund hebben maar je eigen. Het was vreselijk om te zien. Het gaat nu wel iets beter maar het is bij lange na niet goed. Ik kan ook niet lang binnen zitten en ga op de zoveel minuten bij hem kijken. En vaak ligt hij.

Hopelijk begrijpen jullie het..
In iedergeval stel ik het erg op prijs dat je dit gelezen hebt.
Ik wil best zo nu en dan posten maar begrijp het dat ik ook wel eens geen zin heb.

Joya.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://horselegends.actieforum.com
Gast
Gast




Het spijt me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spijt me..   Het spijt me.. Emptyma 20 dec 2010, 11:31

Gho wat vreselijk voor je!
Ik heb echt begrip voor je. Het spijt me.. 698180

Joya echt super super erg voor je, ik begrijp het echt.

Veel sterkte meid!
Ik wou dat ik iets voor je kon doen dat je je beter voelt en jou'n paard ook. Het spijt me.. 464531

Veel kusje's en knuffels van.

Gaby Het spijt me.. 27239 Het spijt me.. 27239 Het spijt me.. 27239 Het spijt me.. 27239
Terug naar boven Ga naar beneden
Shikon
Moderator
Shikon


Geslacht : Merrie

Character sheet
Leeftijd: 800
Kudde: A
Partner: Words don't help..

Het spijt me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spijt me..   Het spijt me.. Emptyma 20 dec 2010, 11:55

Als ik op DH al zei: Veel succes en hopen dat het leuk blijft, vooral rond deze tijd die vrolijk hoort te zijn is het lastig voor Joya.

Hopelijk zien we je nog veel, en dat ga je ook proberen :'3
Ik weet zeker dat de andere leden dat ook wel snappen, en ook veel geluk voor Ico..

Marshetzel - Hug Denk niet dat je het fijn vind om nu fijn geperst te worden :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het spijt me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spijt me..   Het spijt me.. Emptyzo 13 feb 2011, 11:55

Wat erg voor je.
De tranen staan zelfs bij mij in de ogen.
Sterkte !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het spijt me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het spijt me..   Het spijt me.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het spijt me..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Horse Legends :: Generaal :: Relax-zone :: Babbelhoekje-
Ga naar: