Horse Legends
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Tekeningen

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast




Tekeningen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekeningen   Tekeningen - Pagina 2 Emptyma 29 nov 2010, 16:58

Okii Biggrin Dat plaatje showt alle schaduwen goed, het is een handig plaatje xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tekeningen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekeningen   Tekeningen - Pagina 2 Emptyma 29 nov 2010, 20:41

Ghehe, sorry voor dubbelknubbeltje [aa]

Die van Morgana is aaaf, ik hoop dat ik de verhoudingen een beetje goed heb xd Anyways, heb geprobeerd te doen wat je vroeg, hope yu like it Wink Hij is btw niet helemaal met z'n rug ernaartoe gekeerd, ik heb het geprobeerd maar dat kwam een beetje raar uit zoals ik het tekende, ik kreeg de verhoudingen niet goed xd


Spoiler:

En Shikon, de potlood tekening is praktisch af, maar ik ga er morgen even een foto van maken in daglicht Wink Finallyyy La
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tekeningen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekeningen   Tekeningen - Pagina 2 Emptydi 30 nov 2010, 19:43

Wooooooooow! Het is het is..... PRACHTIG!!!!! Tekeningen - Pagina 2 41054

Echt heel erg bedankt Tekeningen - Pagina 2 602283 Tekeningen - Pagina 2 464531
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tekeningen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekeningen   Tekeningen - Pagina 2 Emptydi 30 nov 2010, 19:56

Naam paard: Seorais
Kleur/aftekeningen: Een volwassen demon met vlammende manen en een verkoolde huid.
Soort: Demon
Soort tekening: Liefs Digital art maar het hoeft niet perse.
Bijzonderheden: Als het misschien te moeilijk is om die huid en manen te doen, doe dan gewoon de manen rood en de huid zwart, verder geen voorkeuren.

Deze wordt waarschijnlijk heel moeilijk maar ik wacht met smart Biggrin De andere tekeningen zijn HEEL mooi Biggrin
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tekeningen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekeningen   Tekeningen - Pagina 2 Emptydi 30 nov 2010, 20:19

@Shikon; Yeay, eindelijk heb ik je tekening dan geuploaded Hypocrite Alleen door de foto zijn de golven en de staart een beetje weggevallen, het idee is dus dat ze op een rots midden in de zee steigert :') hoop dat je dat niet erg vindt La

Spoiler:

@Morgana; Yeya, thank u very much! Hij was leuk om te maken ;3

@Seorais; whoehaa, verkoolde huid O.o Ik zal het proberen [aa] Maar als het er niet uit ziet doe ik idd zwarte huid, als het niet erg is Wink En de vlammende manen moet denk ik wel lukken, desnoods manipuleer ik er wat vlammen in en ga ze dan vervormen en smudgen Wink Anyways thnx =D

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tekeningen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekeningen   Tekeningen - Pagina 2 Emptydo 02 dec 2010, 15:11

Whoehaa, die van Rin is aaf, ik ga nu aan die van Seorais beginnen Wink De achtergrond is een beetje...'abstract' maar dat leek me wel cool La Als je 'm fullsize bekijkt is ie het beste Wink

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tekeningen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekeningen   Tekeningen - Pagina 2 Emptydo 02 dec 2010, 18:48

EN die van Seorais is ook af La

Spoiler:

I KNOW ik ben slecht bezig met al mijn dubbeltjes Hypocrite Sorry!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tekeningen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekeningen   Tekeningen - Pagina 2 Emptyma 06 dec 2010, 19:57

Naam paard;Replay
Kleur/aftekeningen;schimmel
Soort;Demon
Soort tekening; Digital Art
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tekeningen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekeningen   Tekeningen - Pagina 2 Emptyma 13 dec 2010, 16:50

Okéee, ga ik binnenkort doen, moeten die rode strepen bij z'n ogen ook?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tekeningen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekeningen   Tekeningen - Pagina 2 Emptydo 16 dec 2010, 19:39

Ik wil er nog een maar dan voor Twister en Kairi!!


Naam paard; Twister+Kairi
Kleur/aftekeningen; Graag in de sneeuwvlakte
Soort; paard
Soort tekening; Digital Art
Bijzonderheden; Veel suc6 Tekeningen - Pagina 2 253531
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tekeningen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekeningen   Tekeningen - Pagina 2 Emptydo 16 dec 2010, 19:41

Okaaaiy, bedoel je die van DH of...? Anyways ga ik doen Tonk

@ Replay; Ik wacht op antwoord... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tekeningen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekeningen   Tekeningen - Pagina 2 Emptydo 16 dec 2010, 20:24

Ja DH
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tekeningen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekeningen   Tekeningen - Pagina 2 Emptyvr 17 dec 2010, 13:03

Doe maar Tonk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tekeningen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekeningen   Tekeningen - Pagina 2 Emptyvr 17 dec 2010, 20:36

Okaaay, sorry Replay jouwe komt er aan, maar had echt inspi voor die van Kairi en Twister x3 Ik ga er zo aan beginnen ;D

Anyways, die van Kairi en Twister is af! Heb er nog wat tekstjes aan toegevoegd en als je het niet erg vind heb ik hem op dA gepost Wink

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tekeningen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekeningen   Tekeningen - Pagina 2 Emptyza 18 dec 2010, 11:33

Naam paard;Zephyr
Kleur/aftekeningen;gewoon zoals op mijn afbeelding
Soort;Pegasus
Soort tekening; Digital Art

Ik hoop dat ie leuk word! La
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tekeningen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekeningen   Tekeningen - Pagina 2 Emptyza 18 dec 2010, 11:35

@Zephyr; Jaawz ik hoop het ook, komt er aan! Even die van Replay nog afwerken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tekeningen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekeningen   Tekeningen - Pagina 2 Emptyza 18 dec 2010, 11:49

Oke, doe je best Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tekeningen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekeningen   Tekeningen - Pagina 2 Emptyza 18 dec 2010, 12:21

Dawn schreef:
Okaaay, sorry Replay jouwe komt er aan, maar had echt inspi voor die van Kairi en Twister x3 Ik ga er zo aan beginnen ;D

Anyways, die van Kairi en Twister is af! Heb er nog wat tekstjes aan toegevoegd en als je het niet erg vind heb ik hem op dA gepost Wink

Spoiler:

Woooooow!!!! Het is echt geweldig prachtig!!
Heel erg bedankt! Woot
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tekeningen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekeningen   Tekeningen - Pagina 2 Emptyza 18 dec 2010, 16:20

@Zephyr; Thnx, zal ik doen Tonk Ik ga er nu aan beginnen Wink

@Morgana; Haha, blij dat je 'm leuk vindt, en graag gedaan! Biggrin

@Replay; Tadaa, hier is ie dan eindelijk Sarcasm

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tekeningen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekeningen   Tekeningen - Pagina 2 Emptyzo 19 dec 2010, 13:46

*dubbel, sorry*

Zephyr, hij is af =D

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tekeningen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tekeningen   Tekeningen - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tekeningen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dus.. mijn tekeningen XD

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Horse Legends :: Generaal :: Relax-zone :: Creatief-
Ga naar: