Horse Legends
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Hoe voel jij je vandaag?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Hoe voel jij je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe voel jij je vandaag?   Hoe voel jij je vandaag? Emptydi 23 nov 2010, 10:33

Vertellen hoe je je voelt vandaag Tonk .

Drukjes en vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe voel jij je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe voel jij je vandaag?   Hoe voel jij je vandaag? Emptydi 23 nov 2010, 10:50

Hmm een beetje raar xd maar ik hoop straks beter ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe voel jij je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe voel jij je vandaag?   Hoe voel jij je vandaag? Emptydi 23 nov 2010, 12:10

Moe, 3 uur gym gehad....
Verschillende sport zoals radslag.
En volley bal.
En voetbal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe voel jij je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe voel jij je vandaag?   Hoe voel jij je vandaag? Emptydi 23 nov 2010, 13:32

Koppijn is over, maar nu nog drie uur school!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe voel jij je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe voel jij je vandaag?   Hoe voel jij je vandaag? Emptydi 23 nov 2010, 15:14

HAPPY Woot

Serieus, ik heb met gym een super irritante ik-ben-beter-dan-jij jongen die goed is in basketbal 'geownd' dat wil zeggen hij kwam weer aanrennen met die bal en ik was een beetje pissig -fl- dus ik sprint daar naar toe en gris die bal zo onder zn neus weg. Het was net zoals in een film weetjewel, iedereen zo; Huh? Oh! Whaha xD
En omdat ik een goed cijfer had voor wiskunde repetitie, en omdat ik morgen én overmorgen geen huiswerk heb, en omdat ik straks ga paardrijden, en omdat de Duits repetitie en Frans SO achter de rug zijn La HOEZO LANG BERICHT Biggrin
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe voel jij je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe voel jij je vandaag?   Hoe voel jij je vandaag? Emptydi 23 nov 2010, 16:53

Duf, moe, chagrijnig, in de steek gelaten en nog veel meer dingen?

K haat school en k haar het wanneer mensen denken grappig te wezen door me voor paal te zetten. Ook haat ik mijn nederlands leraar omdat hij denkt dat k met twee kinderen waar k helemaal niet mee om kan gaan een spreekbeurt ga maken van 7-8 minuten lang per persoon. Gek mens o.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe voel jij je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe voel jij je vandaag?   Hoe voel jij je vandaag? Emptydi 23 nov 2010, 16:54

Ik voel me wel goed xD Ik had een 7,2 voor Natuurkunde! YES YES! En het Nederlands proefwerk ging ook heel goed terwijl ik (bijna) niet geleerd had! YES YES! Het gaat goed op school Tonk Ik sta een 8 voor Wiskunde en nu voel ik me echt een nerd :] En ik verveelde me vreselijk dus ik ging pennen in stukjes hakken en daar smileys van maken... Het klinkt waarschijnlijk heel gaar maar ze waren best stoer xD En ik ben hyper want ik wil RPG'en en ik heb ook een nieuw spel op mijn DS. Het heet Dragon Quest en het is heel KOEL Biggrin En ik had op school op Qompas [profielkeuzebladiebla-site] een capaciteiten-test gedaan en er staat dus dat ik uit de hoogte en overambitieus ben xD En geloof me, ik ben álles behalve overambitieus xD Ik heb me dood gelachen..
En mn post is heel lang Biggrin La
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe voel jij je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe voel jij je vandaag?   Hoe voel jij je vandaag? Emptydi 23 nov 2010, 18:12

Nu, voel ik me best happy!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe voel jij je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe voel jij je vandaag?   Hoe voel jij je vandaag? Emptydi 23 nov 2010, 18:37

Mwh, redelijk, zit nog een beetje met mn gedachten bij Veronica (vriendin waarvan dr vader dood is gegaan..). Verder heb ik het ontzettend druk en daar baal ik van. Sarcasm
Terug naar boven Ga naar beneden
Elivyan
Moderator
Elivyan


Geslacht : Merrie

Character sheet
Leeftijd: 778 years
Kudde: -
Partner: Love hasn't cross my way yet. Or am I losing my heart to a great, white pegasus?

Hoe voel jij je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe voel jij je vandaag?   Hoe voel jij je vandaag? Emptydi 23 nov 2010, 19:51

Pff, voel me toch 'n beetje *piep* vandaag.

Hoor net dat m'n vriend in elkaar geslagen is op school en ik kom zelf om in t huiswerk..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe voel jij je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe voel jij je vandaag?   Hoe voel jij je vandaag? Emptyza 27 nov 2010, 11:01

Ik voel me happy Smile .
Terug naar boven Ga naar beneden
Shikon
Moderator
Shikon


Geslacht : Merrie

Character sheet
Leeftijd: 800
Kudde: A
Partner: Words don't help..

Hoe voel jij je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe voel jij je vandaag?   Hoe voel jij je vandaag? Emptyza 27 nov 2010, 11:02

Zenuwen.. Donderdag boekbespreking nauwelijks wat aangedaan.. >.<'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe voel jij je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe voel jij je vandaag?   Hoe voel jij je vandaag? Emptyza 27 nov 2010, 11:04

Een beetje moe....
Op mijn wekker was het 12 uur en het was nog maar half 7 echt ik schrok me wakker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe voel jij je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe voel jij je vandaag?   Hoe voel jij je vandaag? Emptyza 27 nov 2010, 17:58

I feel terrible. Vandaag is het drie weken geleden dat een nogal heel erg goede vriend van me overleed --'

Dat heeft me nogal geraakt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe voel jij je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe voel jij je vandaag?   Hoe voel jij je vandaag? Emptyzo 28 nov 2010, 13:10

Gecondoleerd (L)


ben zelf chagerijnig
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe voel jij je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe voel jij je vandaag?   Hoe voel jij je vandaag? Emptyzo 28 nov 2010, 13:38

Ben moe.
En me rug doet zeer<<Ik weet echt niet hij doet komt meschien verekt?

Dus ik ben het een beetje zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe voel jij je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe voel jij je vandaag?   Hoe voel jij je vandaag? Emptyzo 28 nov 2010, 16:33

@ Ceylen, Dankje [:

Vandaag voel k me eigenlijk redelijk goed. Net naar de stad geweest door de kou en nu aan me surprise beginnen.. Hopen dat k me goed blijf voelen [:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe voel jij je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe voel jij je vandaag?   Hoe voel jij je vandaag? Emptyzo 13 feb 2011, 11:56

Ik voel me zeer klote......
Moet straks nog heeeel veel huiswerk doen.....

Kloteschool...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe voel jij je vandaag? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe voel jij je vandaag?   Hoe voel jij je vandaag? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe voel jij je vandaag?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Horse Legends :: Generaal :: Relax-zone :: Babbelhoekje-
Ga naar: